گوناگون


گوناگون

فرهنگی سیاسی اجتماعی


ظزیف یا ابوموسی اشعری .....

ظریف کیست ؟

دولت آقای روحانی از آغاز فعالیت، تمام تلاش خود را در راستای عادی سازی روابط با کدخدا(آمریکا) در پشت پرده مذاکرات هسته ای قرار داده و اگر کاربران عزیز به یاد داشته باشند، وقتی تیم مذاکره کننده هسته ای به ژنو اعزام گردید، آقای ظریف بر روی ویلچر مخصوص افراد فلجقرار گرفته بود! و رئیس جمهور هم در دانشگاه اعلام نمود که خزانه خالی است! ولذا در این شرایط وخیم اقتصادی فلج، یک فرد فلج را به مصاف کدخدا(آمریکا) فرستاد و شاید این استراتژی رئیس جمهور به خاطر حقوقدان و متخصص امنیتی بودن آقای روحانی است! لذا قابل باور نیست که در پشت پرده مذاکرات هسته ای استراتژی از قبل توسط جریان لیبرال مرتبط با آمریکا تهیه نگردیده باشد، زیرا هیچ عاقلی در دنیای سیاست، آنهم با دشمن اصلی کشورش در یک شرایط فلجی بر سر میز مذاکره نمی نشیند!!!

 

 

 

به کاربران محترم یادآور می شوم که مذاکره کننده ارشد تیم ایران، یعنی آقای ظریف پس از بازگشت و حضور در دانشگاه تهران اعلام کرد که "غربی‌ها از چهار تا تانک و موشک ما نمی‌ترسند، آیا شما فکر کردید آمریکا که با یک بمبش می‌تواند تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیندازد از سیستم دفاعی ما می‌ترسد؟

وقتی آقای ظریف با "شریط فلج بودن در مذاکرات هسته ای" شرکت می کند و "ناتوانی نظامی کشورمان را در مقابل آمریکا" به رُخ قشر فهیم دانشجو می کشد! و رئیس جمهور هم "پالس ملتمسانه مبنی بر خالی بودن خزانه کشور" را به کدخدا ارسال می کند و "آمریکا را کدخدای ده معرفی می کند و دنبال بستن با کدخدا به هر قیمتی می باشد. روحانی حتی به این

هم بسنده نمی کند در شرایطی که رئیس جمهور امریکا تهدید می کند وازگزینه های روی میز ( نظامی )حرف می زندروحانی رسما اعلام می کند آب ما هم بتحریمها بسته است آین گونه گرا دادن به دشمن جز از خائن ونفاق سرنمی زند.

کاربران عزیز یادتان هست بقول ظریف گفته می شد خطاب به کری گفته هیچ وقت یک ایرانی راتهدیدنکن باز یادتان هست کشتی کمکهای ایران به یمن امروز کری گفت باوموسک تشر به ظریف ایران مجبورشدکشتی کمکهابه یمن را در اتیوپی تخلیه کند ظریف را با ابوموسی اشعر ی نماینده درحکمیت وروحانی را بااشعث از فرماندهان شپا اسلام درصفین مقایسه کنید که اشعث چه فشاری برامام علی علیه سلام تحمیل کردتابه حکمیت ختم شود بله تکرارتاریخ .... تعفن توافق هسته ای نسلهای بعددرک میکنند. وقضاوت درست تشخیص میدهند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: گوناگون | تاريخ: چهار شنبه 11 شهريور 1394برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |